کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت به طور کلی ویترین نمایش کار شما و هم چنین ارائه کننده راه های تماس شما برای مخاطب است و از آنجا که اولین برخورد شما با مخاطب از طریق کارت ویزیت صورت میگرد. پس به طور غیرمستقیم بخشی از قسمت بازاریابی و تبلیغات شما رو برعهده دارد. برای آشنایی بیشتر با چاپ کارت ویزیت که از زیر مجموعه های چاپ دیجیتال می باشد ادامه مقاله را مطالعه کنید.

makaaapp

کاربرد اصلی کارت ویزیت

بدون شک یکی از مهمترین نکات در جذب مشتری وجود یک کارت ویزیت جذاب و با کیفیت است. ما با جدیدترین دستگاه‌ها امکان چاپ کارت ویزیت و چاپ کارت دعوت را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان خود فراهم نموده است. شما ​می توانید به آسانی برای سفارش کارت ویزیت خود با ما تماس گرفته و تنها منتظر دریافت سفارش در محل کار و یا منزل‌تان باشید. بدون شک کیفیت کارت ویزیت های تولید شده در مجموعه ما به اندازه ای قابل توجه توانسته است در جلب رضایت مشتریان خود موفق کرده باشد. 

 

چاپ کارت ویزیت فوری در شیراز

شما کاربر گرامی می توانید از کارت های دیجیتالی برای ارتباط در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و همچنین این امکان را دارید با چاپ کارت ویزیت مناسب در ارتباطات فیزیکی خود, آن را به مخاطبین و مشتریان خود ارائه دهید. شایان ذکر است, شما می توانید چاپ کارت ویزیت فوری در شیراز را با بهترین قیمت و کیفیت به ما بسپارید. 


بهترین قیمت چاپ در شیراز

به احتمال زیاد برای چاپ فایل های چاپی خود به چاپخانه های مختلف در شهر شیراز سر زده اید و هر کدام از آن ها به صورت جداگانه مبلغ های مختلفی را جهت چاپ فایل های گرافیکی به شما گفته اند و شما را برای انتخاب بهترین قیمت چاپ در شیراز سرگردان کرده اند. ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و درمورد بهترین قیمت چاپ در شیراز اطلاع پیدا کنید. یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان کسب و کار علی الخصوص در این شرایط بد و بحرانی اقتصاد کشورمان ایران، این است که چاپ در چاپخانه های شیراز کاری پر هزینه خواهد بود و ممکن است نتوانند از پس هزینه های آن بر بیایند. 
ما این امکان را برای همه عزیزانی که دوست دارند نسخه چاپی مانند کارت ویزیت تراکت و… داشته باشند و کسب وکار خود را پیشرفت دهند فراهم کرده است، تا با استفاده از بهترین و ارزان ترین بستر چاپ کامل و ارزان را برای شما فراهم بکند. نکته حائز اهمیت برای متقاضیان بهترین قیمت چاپ این است که در هنگام سفارش یک چاپ یک تراکت ، آن هم با هزینه ای اندک، چه خدماتی شامل ایشان می گردد. به عنوان مثال در بسیاری از چاپخانه ها موارد ارسال رایگان حذف می گردد که این موضوع برای بسیاری از کارفرما مهم تلقی می شود.

kp;lo

اهمیت چاپ کارت ویزیت؟

​در میزان اهمیت چاپ کارت ویزیت باید برای شما یک مثال واضح بزنیم.فرض کنید شما برای نمایش کسب و کارتون به یک نمایشگاه دعوت شده اید زمانی که با کارفرما صحبت میکنید و اون به دنبال راه ارتباطی با شماست خیلی حال  خوشایندی نداره که به کارفرما بگید شماره تماستون رو یادداشت کنه بهترین کار اینه یک کارت ویزیت داشته باشید در اختیار کارفرما قرار بدید در این صورت هم جلوه بهتری داره هم به کارفرما و مخاطبتون حس بهتری رو منتقل میکنید.فکر میکنم الان متوجه شدید که چاپ کارت ویزیت تا چه اندازه میتونه در نمایش کسب و کارتون مهم و تاثیر گذار باشه.
همانطور که گفته شد به دلیل اولین راه ارتباطی شما بامخاطب کارت ویزیت اهمیت بالایی دارد و شما میتونید برای جذب مخاطب های بیشتر این کار را به طراحان ماهری بسپارید یا مطابق سلیقه خودتون به طراحی آن بپردازید.
برای دانستن مزایا و نمونه های چاپ کارت ویزیت کلیلک کنید.

 

انواع چاپ

چاپ کارت ویزیـت در جنس های سلفون مات و براق / انواع پی وی سی / انواع کتان آلمان و امباس / کرافت / گلاسه یووی / لمینت مات و براق / انواع لمینت برجسته / سلفون مخملی / شیشه ای / سوسماری / طرح چرم و … انجام میشود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir