طراحی کاتالوگ در شیراز

کاتالوگ در اصلاح علمی و تخصصی به صفحاتی گفته می شود که با هم ارتباط داشته و در این صفحات مرتبط در مورد محصولات و خدمات و تولیدات شرکت ها و سازمان های مختلف صحبت می شود. در واقع کاتالوگ برای معرفی و بازاریابی محصولات کمپانی ها تهیه شده و جنبه تبلیغاتی دارد. با این کار شرکت ها و سازمان های تولیدی و خدماتی محصولات خود را برای پیدا کردن مشتری بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر تبلیغ می کنند. کار طراحی کاتالوگ به نوعی تبلیغات حرفه ای و بازاریابی تخصصی محسوب می شود. هنگام سفارش  طراحی کاتالوگ در اولین قدم باید هدف از طراحی آن را مشخص کنید، همین امر سبب می‌شود که کاتالوگ ارائه شده بیشترین تطابق را با نیاز مشتریان داشته باشد.
اولین و مهم‌ترین هدف از طراحی یک کاتالوگ، معرفی و شناساندن محصولات خاص و جدید یک برند است؛ بنابراین سفارش کاتالوگ تنها برای برندهای جدید ثبت نمی‌شود و برندهای شناخته شده برای معرفی محصولاتی که با توجه به نیاز مشتریان تولید شده‌اند از این دفترچه راهنما استفاده می‌کنند. پس از تعیین این هدف باید لیست محصولات را تهیه کرده و گزینه‌هایی را برای چاپ در کاتالوگ در نظر بگیرید که از هر نظر خاص هستند؛ زیرا معرفی کالاهایی که مشابه محصولات سایر تولید کنندگان باشند، به هیچ عنوان برای مشتریان جذاب نخواهد بود. 

[;;

 

ویژگی های طراحی کاتالوگ

  •  القا حس خرید با هنر طراحی
  •  طراحی برای مخاطب
  •  محصول محور بودن کاتالوگ
  •  استفاده از تصاویر بزرگ محصول
  •  محدود کردن تعداد فونت ها و سبک
  •  استفاده از کاتالوگ استاندارد مقرون به صرفه تر
  •  استفاده از محصولات پرفروش و پر سود در بهترین فضایی کاتالوگ

مزایای طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ به طور اختصاصی برای یک کسب و کار دارای مزایای متعددی است که همگی جهت جذب مشتری جدید و بازار یابی و نگه‌داشتن مشتریان قدیمی‌تر خواهند بود. سفارش طراحی کاتالوگ اختصاصی برای یک شرکت و یا کسب و کار مزایای زیر را خواهد داشت:

  •  جذب مشتری جدید
  •  آنلاین اشتراک گذاری کنید
  •  به روز رسانی فوری و راحت

xx

چاپ کاتالوگ در شیراز

با وجود گسترش و پیشرفت رسانه و شبکه های مجازی در دنیای بازاریابی و تبلیغات، همچنان چاپ کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری موثر و به صرفه برای تبلیغات در دنیای تجارت محسوب می شود. صنعت چاپ از دیرباز و به ساده ترین شکل در زندگی بشر حضور داشته و با رشد جوامع و پیشرفت صنایع و به وجود آمدن دنیای تکنولوژی این صنعت نیز تغییرات مثبت شگرفی را تجربه کرده و کماکان در حال سپری کردن این سیر تکاملی می باشد. صنعت چاپ و به ویژه چاپ کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی به طور مستقیم در ارتباط با بسیاری از فعالیت های تجاری و اقتصادی می باشد. در دنیای امروز که بحث بازاریابی و تبلیغات به عنوان فاکتوری بسیار اثرگذار در موفقیت های تجاری به حساب می آید، چاپ کاتالوگ، بروشور، بنر ها و بسیاری محصولات چاپی دیگر همواره به عنوان یکی از راه های تبلیغاتی موفق برای معرفی محصولات یا خدمات به بازار هدف می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir