محتوای کارت ویزیت شامل چیست؟

برای موثر بودن کارت ویزیت لازم است تا محتوا و طراحی خلاقانه ای در کارت ویزیت به کار برده شود. نکات حائز اهمیت طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی رعایت شوند، آن را منحصر به فرد خواهند کرد. در ادامه برخی از مواردی که در اکثر کارت ویزیت‌ها قرار می‌گیرد را برای شما بیان می‌کنیم.

لوگو و آرم برند

در ابتدا طراحی لوگوی خود را به یک طراح مجرب بسپارید. استفاده از لوگو بیشتر برای برند سازی اهمیت دارد و می‌تواند تاثیر موثری در معرفی و هویت برند شما داشته باشد تا در طول فعالیت کاری، مخاطب بتوانید بیشتر و بهتر شما را شناخته و به ذهن بسپارد.

راه‌های ارتباطی

پیشنهاد می‌شود در کارت ویزیت خود حتما آدرس، شماره تماس و آدرس شبکه‌های اجتماعی، ایمیل خود را درج کنید تا مشتری بتواند از طریق آن با شما ارتباط برقرار کند. این عمل می‌تواند کمک به سزایی در جذب مشتری و جلب اعتماد وی نسبت به شما کند.

عکس و تصاویر

معمولا استفاده از عکس و تصاویر در کارت ویزیت رایج نیست اما ابرخی افراد تصاویری از خود، محیط کار یا محصولات و خدمات را روی کارت ویزیت قرار داده تا مخاطب بتواند به میزان بیشتر به آن‌ها اعتماد کند. البته نوع عکس شما به سلیقه، حرفه و نوع کسب و کار بستگی دارد و می‌تواند به صورت پرسنلی یا در حین انجام کار در حوزه‌ی فعالیت باشد.

انواع کارت ویزیت

بعد از آنکه دانستیم کارت ویزیت چیست و چه کاربردی دارد، باید انواع آن را بشناسیم. کارت ویزیت در انواع بسیار گسترده ای طراحی و چاپ می‌شود. اما به‌طور کلی کارت ویزیت‌ها بر اساس نوع چاپ، جنس کارت، نوع پوشش، طرح قالب، سایز و … دسته‌بندی می‌شوند. کارت ویزیت با جنس‌های متفاوت کاغذی، pvc، کتان و … با طرح های برجسته یا برش‌هایی خاص، پوشش uv ، سلفون مات و براق، لمینت و … تنوع بسیار گسترده ای در انتخاب به شما می‌دهد.

کارت ویزیت سلفون

کارت ویزیت سلفون اغلب بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می‌شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون مات یا براق قرار می گیرد که موجب استحکام و زیبایی بیشتر کارت ویزیت می شود.روی این کارت ویزیت می‌توان به صورت تک رو و دورو طرح دلخواه تبلیغاتی خود را چاپ کرد. استحکام کارت ویزیت سلفونی به دلیل وجود لایه سلفون بالا است و ظاهری شیک دارند. این کارت ها قیمتی مناسب دارند و در تیراژ بالای آنها مقرون به صرفه است. نکته حائز اهمیت در این نوع کارت ویزیت که موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود، امکان ایجاد UV موضعی در برخی از قسمت‌های کارت است.UV موضعی در این نوع کارت موجب چندین برابر شدن جذابیت این نوع کارت نسبت به کارت سلفون مات شده است.

کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیت لمینت یکی از پرطرفدارترین کارت ویزیت‌هاست. این کارت ویزیت به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت بسیار بالایی نسبت به کارت های معمولی است که این امر علاوه بر زیبایی موجب مقاومت بسیار بالای آن می‌شود. کارت ویزیت لمینت به سه صورت مات، براق و مخملی تولید می‌شود و علاوه بر دوام ظاهر زیبایی نیز دارد. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز، سلیقه و میزان بودجه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. گفتنی است که کارت ویزیت لمینت مات برای آن دسته از افرادی است قابلیت نوشتن روی کارت برایشان مهم است.

مزایای کارت ویزیت

امکان ارتباط سریع و راحت را فراهم می‌کند.

در هر مکان و زمانی قابل استفاده است.

این ابزار تبلیغاتی برندسازی کرده و باعث پیشرفت برند می‌شود.

به روابط کاری توسعه می‌بخشد.

به دلیل سبک و کم حجم بودن، حمل و نقلی آسان دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir